Wyniki badania GfK

WIĘKSZOŚĆ
POLAKÓW

UZNAŁA SMAK SERKA PILOS
ZA TAK SAMO DOBRY LUB LEPSZY
NIŻ SERKA NR 1 NA RYNKU*


* Źródło: badanie GfK na zlecenie sieci Lidl przeprowadzone metodą „blind test” w lipcu i sierpniu 2016r, w 6 miastach: Warszawa, Katowice, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Tczew i Lubartów. Próba użytkowników kategorii, N=170. Testowano marki sieci Lidl vs. liderzy rynkowi (bez marek własnych).

LINIA POLSKICH PRODUKTÓW MLECZNYCH, ŁĄCZĄCYCH W SOBIE NIEPOWTARZALNY SMAK I WYSOKĄ JAKOŚĆ.

Marka Pilos to linia wysokiej jakości produktów mlecznych, wytwarzanych głównie z polskiego mleka. Dedykowane artykuły marki są dostarczane przez znanych polskich oraz zagranicznych producentów, którzy mogą pochwalić się certyfikatami żywności. Współpracujemy z dużymi dostawcami o zasięgu lokalnym i ogólnopolskim.
Kierując się potrzebami konsumentów nieustannie powiększamy i urozmaicamy swoją ofertę. W asortymencie marki Pilos znajdziemy szeroką gamę produktów o zróżnicowanej gramaturze oraz wielkości.

WIĘCEJ

SEREK AMELIA O DELIKATNYM WANILIOWYM SMAKU.

Serek homogenizowany Amelia jest produkowany z polskiego mleka. Charakteryzuje się on wyraźnym smakiem i aksamitną konsystencją, a
kruszona wanilia dodawana do produktu zapewnia mu delikatny i naturalny aromat. Zaletą serka Amelia jest to, że nie zawiera żelatyny.

Serek Amelia w kwietniu 2016 roku został odznaczony godłem „Teraz Polska”. Konkurs „Teraz Polska” od blisko 26 lat wyłania spośród wyrobów obecnych na rynku najlepsze jakościowo produkty pochodzenia polskiego.

Sprawdź nasze kulinarne propozycje!

Sprawdź, jakie pyszne potrawy możesz przygotować z wykorzystaniem serków PILOS.

30'
6

KAROL OKRASA

ZUPA POROWO-ZIEMNIACZANA

ZOBACZ PRZEPIS
30'
4

KORNELIA WĄDŁOWSKA

AMELKI. PLACUSZKI SEROWE Z BORÓWKAMI

ZOBACZ PRZEPIS
150'
10

PAWEŁ MAŁECKI

TORCIK SEROWY A LA TIRAMISU

ZOBACZ PRZEPIS

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Jaka była metodologia przeprowadzonego badania?
    Ślepy test produktu (tzw. blind test): respondenci nie znali marek ani producentów produktów, które testowali. Każdy respondent oceniał dwa produkty z badanej kategorii – produkt marki własnej Lidl i produkt marki wiodącej na rynku. Liderzy rynkowi – marki o największych udziałach wartościowych (analiza nie uwzględniała marek własnych) w danej kategorii w ciągu ostatniego roku – zostali wyłonieni w oparciu o dane pochodzące z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Każdy respondent brał udział tylko w teście jednej kategorii, warunkiem było aby był jej użytkownikiem.
  • Czy osoby biorące udział w badaniu wiedziały, jakie produkty testują?
    Respondenci biorący udział w badaniu nie znali marek ani producentów produktów, które testowali.
  • Czy badanie jest wiarygodne?
    O wiarygodności badań świadczy zrealizowanie badania przez instytut GfK Polonia.
    GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. GfK Polonia prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią.
    www.gfk.com/pl
  • Ile produktów marek własnych oferuje sieć Lidl? Jak Lidl rozwijał/rozwija ten asortyment?
    Aktualnie na półkach mamy ponad 100 marek. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także gama ponad 90 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom doskonałe środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts. Rozwijając asortyment, stawialiśmy przede wszystkim na jego wysoką jakość produktów.
  • Czy produkty Lidla nie ustępują jakością artykułom markowym?
    Produkty marek własnych Lidl powstają u najlepszych dostawców na rynku i nie ustępują jakością artykułom markowym. Pewność wysokiej jakości oferowanych artykułów marek własnych gwarantuje nam szereg działań, jakie podejmujemy każdego dnia. Co roku przeprowadzamy ok. 5000 badań w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach, potwierdzając bezpieczeństwo i powtarzalną jakość produktów. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie.
  • Kim są dostawcy, którzy dostarczają do Lidla produkty marek własnych?
    Współpraca z dostawcami jest dla nas kluczowa. Nasze produkty są dostarczane przez liderów rynkowych, takich jak np.: Tarczyński, Food Care, SM Mlekpol, Grupa Mlekovita, Grupa Animex, Sokpol czy ZPC Otmuchów, oraz przez lokalne firmy o wieloletniej tradycji, takie jak np. OSM Koło czy Średzka Spółdzielnia Mleczarska Jana. Produkty naszych marek własnych są wytwarzane na tych samych liniach produkcyjnych, co produkty dostawców.


Nasza strona korzysta z plików cookie dla zapewnienia najlepszego działania.