Wyniki badania GfK

WIĘKSZOŚĆ
POLAKÓW

UZNAŁA SMAK KABANOSÓW PIKOK
ZA TAK SAMO DOBRY LUB LEPSZY NIŻ
KABANOSÓW NR 1 NA RYNKU*


* Źródło: badanie GfK na zlecenie sieci Lidl przeprowadzone metodą „blind test” w lipcu i sierpniu 2016r, w 6 miastach: Warszawa, Katowice, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Tczew i Lubartów. Próba użytkowników kategorii, N=170. Testowano marki sieci Lidl vs. liderzy rynkowi (bez marek własnych).

SZEROKI WYBÓR WYSOKIEJ JAKOŚCI WĘDLIN ORAZ KONSERW.

W ofercie marki Pikok znajdują się kabanosy, salami, mięsne przekąski, szynki, schaby, pasztety, parówki i wiele innych specjałów w najwyższej jakości od sprawdzonych dostawców. Odpowiadając na potrzeby wymagających klientów, marka zadbała o to, aby każdy koneser mięsa znalazł coś dla siebie.

WIĘCEJ

KABANOSY WIEPRZOWE Z DODATKIEM MIĘSA WOŁOWEGO.

Nasze kabanosy to smaczny i wysokiej jakości produkt, wytwarzany z najlepszego mięsa i starannie dobranych składników. Cienkie i wyjątkowo kruche kabanosy PIKOK w wygodnych paczkach są idealne jako przekąska do szkoły, domu czy na imprezę.

SPRAWDŹ NASZE KULINARNE PROPOZYCJE!

Przygotuj doskonałe przepisy z wykorzystaniem naszych kabanosów. Wybierz się do Lidla i rozpocznij gotowanie!

120'
6

KAROL OKRASA

MINIPIZZA Z KABANOSAMI

ZOBACZ PRZEPIS
20'
4

DOMINIKA GRUSZNIC-DROBIŃSKA

SAŁATKA Z KABANOSÓW

ZOBACZ PRZEPIS
20'
4

LIDL

KABANOSY W CIEŚCIE

ZOBACZ PRZEPIS

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Jaka była metodologia przeprowadzonego badania?
    Ślepy test produktu (tzw. blind test): respondenci nie znali marek ani producentów produktów, które testowali. Każdy respondent oceniał dwa produkty z badanej kategorii – produkt marki własnej Lidl i produkt marki wiodącej na rynku. Liderzy rynkowi – marki o największych udziałach wartościowych (analiza nie uwzględniała marek własnych) w danej kategorii w ciągu ostatniego roku – zostali wyłonieni w oparciu o dane pochodzące z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Każdy respondent brał udział tylko w teście jednej kategorii, warunkiem było aby był jej użytkownikiem.
  • Czy osoby biorące udział w badaniu wiedziały, jakie produkty testują?
    Respondenci biorący udział w badaniu nie znali marek ani producentów produktów, które testowali.
  • Czy badanie jest wiarygodne?
    O wiarygodności badań świadczy zrealizowanie badania przez instytut GfK Polonia.
    GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. GfK Polonia prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią.
    www.gfk.com/pl
  • Ile produktów marek własnych oferuje sieć Lidl? Jak Lidl rozwijał/rozwija ten asortyment?
    Aktualnie na półkach mamy ponad 100 marek. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także gama ponad 90 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom doskonałe środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts. Rozwijając asortyment, stawialiśmy przede wszystkim na jego wysoką jakość produktów.
  • Czy produkty Lidla nie ustępują jakością artykułom markowym?
    Produkty marek własnych Lidl powstają u najlepszych dostawców na rynku i nie ustępują jakością artykułom markowym. Pewność wysokiej jakości oferowanych artykułów marek własnych gwarantuje nam szereg działań, jakie podejmujemy każdego dnia. Co roku przeprowadzamy ok. 5000 badań w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach, potwierdzając bezpieczeństwo i powtarzalną jakość produktów. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie.
  • Kim są dostawcy, którzy dostarczają do Lidla produkty marek własnych?
    Współpraca z dostawcami jest dla nas kluczowa. Nasze produkty są dostarczane przez liderów rynkowych, takich jak np.: Tarczyński, Food Care, SM Mlekpol, Grupa Mlekovita, Grupa Animex, Sokpol czy ZPC Otmuchów, oraz przez lokalne firmy o wieloletniej tradycji, takie jak np. OSM Koło czy Średzka Spółdzielnia Mleczarska Jana. Produkty naszych marek własnych są wytwarzane na tych samych liniach produkcyjnych, co produkty dostawców.


Nasza strona korzysta z plików cookie dla zapewnienia najlepszego działania.