WIĘKSZOŚĆ POLAKÓW UZNAŁA SMAK CZEKOLADY FIN CARRÉ ZA TAK SAMO DOBRY LUB LEPSZY NIŻ CZEKOLADY NR 1 NA RYNKU*


* Źródło: badanie GfK na zlecenie sieci Lidl przeprowadzone metodą „blind test” w lipcu i sierpniu 2016r, w 6 miastach: Warszawa, Katowice, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Tczew i Lubartów. Próba użytkowników kategorii, N=170. Testowano marki sieci Lidl vs. liderzy rynkowi (bez marek własnych).

MARKA FIN CARRÉ – JAKOŚĆ I DOSKONAŁY SMAK

W asortymencie marki Fin Carré znajdują się: czekolada mleczna, deserowa, biała oraz czekolady mleczne z dodatkami (z bakaliami, z orzechami, z orzechami laskowymi, z chrupkami zbożowymi). Czekolady Fin Carré są delikatne i rozpływają się w ustach. Aby zachować jakość i zapobiec roztapianiu, czekolady przewożone są w specjalnie przystosowanych samochodach oraz przechowywane w magazynie i na półkach sklepowych w odpowiedniej dla nich temperaturze. Produkty tej marki posiadają certyfikat UTZ. Dbamy o każdą tabliczkę czekolady!

FIN CARRÉ CZEKOLADA MLECZNA Z CAŁYMI ORZECHAMI LASKOWYMI

Czekolada Fin Carré to 100 g orzechowej przyjemności – zawiera aż 27% orzechów laskowych! Jest subtelna w smaku i rozpuszcza się w ustach. Dzięki odpowiedniej proporcji masy kakaowej i orzechów, czekolada ma mocno orzechowy i głęboki smak. Całe orzechy laskowe zanurzone w mlecznej czekoladzie nadają naszemu produktowi wyjątkowej chrupkości. Czekolada Fin Carré powstaje z kakao, które posiada certyfikat UTZ.

SPRAWDŹ NASZE KULINARNE PROPOZYCJE!

Doskonałe przepisy z wykorzystaniem czekolady FIN CARRÉ i to nie tylko te słodkie.

90'
10

MARCIN PAŹDZIOR

CIASTO MARCHEWKOWE Z CZEKOLADĄ

ZOBACZ PRZEPIS
45'
2

KAROL OKRASA

KURCZAK W BOCZKU Z CZEKOLADĄ

ZOBACZ PRZEPIS
180'
16

PAWEŁ MAŁECKI

TORT ORZECHOWY

ZOBACZ PRZEPIS

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Jaka była metodologia przeprowadzonego badania?
    Ślepy test produktu (tzw. blind test): respondenci nie znali marek ani producentów produktów, które testowali. Każdy respondent oceniał dwa produkty z badanej kategorii – produkt marki własnej Lidl i produkt marki wiodącej na rynku. Liderzy rynkowi – marki o największych udziałach wartościowych (analiza nie uwzględniała marek własnych) w danej kategorii w ciągu ostatniego roku – zostali wyłonieni w oparciu o dane pochodzące z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Każdy respondent brał udział tylko w teście jednej kategorii, warunkiem było aby był jej użytkownikiem.
  • Czy osoby biorące udział w badaniu wiedziały, jakie produkty testują?
    Respondenci biorący udział w badaniu nie znali marek ani producentów produktów, które testowali.
  • Czy badanie jest wiarygodne?
    O wiarygodności badań świadczy zrealizowanie badania przez instytut GfK Polonia.
    GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. GfK Polonia prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią.
    www.gfk.com/pl
  • Ile produktów marek własnych oferuje sieć Lidl? Jak Lidl rozwijał/rozwija ten asortyment?
    Aktualnie na półkach mamy ponad 100 marek. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także gama ponad 90 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom doskonałe środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts. Rozwijając asortyment, stawialiśmy przede wszystkim na jego wysoką jakość produktów.
  • Czy produkty Lidla nie ustępują jakością artykułom markowym?
    Produkty marek własnych Lidl powstają u najlepszych dostawców na rynku i nie ustępują jakością artykułom markowym. Pewność wysokiej jakości oferowanych artykułów marek własnych gwarantuje nam szereg działań, jakie podejmujemy każdego dnia. Co roku przeprowadzamy ok. 5000 badań w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach, potwierdzając bezpieczeństwo i powtarzalną jakość produktów. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie.
  • Kim są dostawcy, którzy dostarczają do Lidla produkty marek własnych?
    Współpraca z dostawcami jest dla nas kluczowa. Nasze produkty są dostarczane przez liderów rynkowych, takich jak np.: Tarczyński, Food Care, SM Mlekpol, Grupa Mlekovita, Grupa Animex, Sokpol czy ZPC Otmuchów, oraz przez lokalne firmy o wieloletniej tradycji, takie jak np. OSM Koło czy Średzka Spółdzielnia Mleczarska Jana. Produkty naszych marek własnych są wytwarzane na tych samych liniach produkcyjnych, co produkty dostawców.


Nasza strona korzysta z plików cookie dla zapewnienia najlepszego działania.