Wyniki badania GfK

WIĘKSZOŚĆ
POLAKÓW

UZNAŁA SMAK KAWY ZIARNISTEJ
BELLAROM ZA TAK SAMO DOBRY
LUB LEPSZY NIŻ KAWY NR 1 NA RYNKU*


* Źródło: badanie GfK na zlecenie sieci Lidl przeprowadzone metodą „blind test” w lipcu i sierpniu 2016r, w 6 miastach: Warszawa, Katowice, Olsztyn, Gorzów Wielkopolski, Tczew i Lubartów. Próba użytkowników kategorii, N=170. Testowano marki sieci Lidl vs. liderzy rynkowi (bez marek własnych).

BELLAROM TO KAWA, KTÓRA ŁĄCZY NIEZWYKŁY SMAK I NAJWYŻSZĄ JAKOŚĆ.

Bellarom oferuje linię produktów najwyższej jakości w postaci kaw rozpuszczalnych, mielonych oraz w ziarnach. Do produkcji kaw Bellarom zostały użyte ziarna wysokiej jakości. Dzięki specjalnie zaprojektowanym opakowaniom, kawa zachowuje swój aromat i świeżość. Marka posiada certyfikat UTZ.

KAWA ZIARNISTA ESPRESSO DARK ROAST

Kawa ziarnista Bellarom swoją doskonałą jakość zawdzięcza ziarnom Arabica, które pochodzą z upraw w łagodnym klimacie Ameryki Środkowej. Tradycyjny proces prażenia ziaren kawy, minimalizuje smak goryczki i czyni ją wyjątkowo aromatyczną. Dodatkowe, ciemne palenie ziaren sprawia, że kawa nabiera niepowtarzalnego smaku oraz silnego aromatu.

Bellarom Espresso Dark Roast posiada Certyfikat UTZ.

SPRAWDŹ NASZE KULINARNE PROPOZYCJE!

Kawa może być również dodatkiem do wielu dań i deserów. Wypróbuj najnowsze przepisy z wykorzystaniem kawy BELLAROM.

10'
2

LESZEK JĘDRASIK

KAWA

Z BORÓWKĄ, ROZMARYNEM I BIAŁĄ CZEKOLADĄ

ZOBACZ PRZEPIS
30'
4

KAROL OKRASA

NALEŚNIKI

Z SYROPEM KAWOWYM

ZOBACZ PRZEPIS
210'
20

PAWEŁ MAŁECKI

CIASTO KAWOWO-WIŚNIOWE

ZOBACZ PRZEPIS

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

  • Jaka była metodologia przeprowadzonego badania?
    Ślepy test produktu (tzw. blind test): respondenci nie znali marek ani producentów produktów, które testowali. Każdy respondent oceniał dwa produkty z badanej kategorii – produkt marki własnej Lidl i produkt marki wiodącej na rynku. Liderzy rynkowi – marki o największych udziałach wartościowych (analiza nie uwzględniała marek własnych) w danej kategorii w ciągu ostatniego roku – zostali wyłonieni w oparciu o dane pochodzące z Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia. Każdy respondent brał udział tylko w teście jednej kategorii, warunkiem było aby był jej użytkownikiem.
  • Czy osoby biorące udział w badaniu wiedziały, jakie produkty testują?
    Respondenci biorący udział w badaniu nie znali marek ani producentów produktów, które testowali.
  • Czy badanie jest wiarygodne?
    O wiarygodności badań świadczy zrealizowanie badania przez instytut GfK Polonia.
    GfK Polonia jest ośrodkiem badawczym dostarczającym kompleksowych danych dotyczących rynków dóbr konsumpcyjnych, business to business i usług. GfK Polonia prowadzi wszystkie rodzaje badań marketingowych i sondaży opinii publicznej. Wykorzystuje przy tym zarówno znajomość polskiego rynku, jak całe zaplecze intelektualne i metodologiczne GfK Group - międzynarodowego holdingu, którego jest częścią.
    www.gfk.com/pl
  • Ile produktów marek własnych oferuje sieć Lidl? Jak Lidl rozwijał/rozwija ten asortyment?
    Aktualnie na półkach mamy ponad 100 marek. Te najważniejsze to m.in.: wędliny Pikok, nabiał Pilos, sery Bluedino, pieczywo Chrupiące z Pieca, mięso Rzeźnik, Świeża Ryba w Lidlu a także gama ponad 90 rodzajów świeżych owoców i warzyw, dostępnych w ramach Ryneczku Lidla. Oprócz artykułów spożywczych, oferujemy klientom doskonałe środki czystości marki W5, pieluszki Toujours, kosmetyki Cien, tekstylia – Esmara, Livergy, Lupilu i Pepperts. Rozwijając asortyment, stawialiśmy przede wszystkim na jego wysoką jakość produktów.
  • Czy produkty Lidla nie ustępują jakością artykułom markowym?
    Produkty marek własnych Lidl powstają u najlepszych dostawców na rynku i nie ustępują jakością artykułom markowym. Pewność wysokiej jakości oferowanych artykułów marek własnych gwarantuje nam szereg działań, jakie podejmujemy każdego dnia. Co roku przeprowadzamy ok. 5000 badań w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach, potwierdzając bezpieczeństwo i powtarzalną jakość produktów. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych, takich jak IFS czy BRC na najwyższym poziomie.
  • Kim są dostawcy, którzy dostarczają do Lidla produkty marek własnych?
    Współpraca z dostawcami jest dla nas kluczowa. Nasze produkty są dostarczane przez liderów rynkowych, takich jak np.: Tarczyński, Food Care, SM Mlekpol, Grupa Mlekovita, Grupa Animex, Sokpol czy ZPC Otmuchów, oraz przez lokalne firmy o wieloletniej tradycji, takie jak np. OSM Koło czy Średzka Spółdzielnia Mleczarska Jana. Produkty naszych marek własnych są wytwarzane na tych samych liniach produkcyjnych, co produkty dostawców.


Nasza strona korzysta z plików cookie dla zapewnienia najlepszego działania.